Tridesetletni sin po dolgem času obišče šestdesetletnega očeta. Vzrok, da se je kljub zaznamovanosti z očitki značajske omahljivosti in nekoristnosti vendarle odločil za obisk, je očetovo zdravstveno stanje. Komunikacija med njima je ves čas na robu prepada, saj govorita o stvareh, ki niso bile nikoli izrečene in sedaj postopoma in boleče prihajajo na dan. Zlasti po sinovi zaslugi se pred nami razpira bolečine prepolna družinska saga, njeno zgodovinsko ozadje in razmerja v štiričlanski družini.
Srečanje je intimna, brezčasna, vedno aktualna drama, ki bi se lahko odigrala kjer koli. V osemnajstih prizorih s kratkimi dialogi med očetom Stankom in sinom Andrejem razkriva in secira odnos med očetom in sinom, ki ga od vselej pogojujeta temeljni značajski razkorak in nepripravljenost prisluhniti drugemu. Igra predstavi situacijo srečanja po večletni odtujenosti v času očetovega soočanja z bližajočim se življenjskim koncem. Skozi približek komunikacije med osebama, ki poskušata razčistiti intimna poglavja v zgodbi lastne male sorodstvene skupnosti, vendar premoreta bistveno premalo razumevanja in osebnih sposobnosti za globljo vez, se fragmentarno prikazuje podoba celotne družine; zaradi česar je igra kljub prisotnosti zgolj dveh družinskih članov dejansko drama o celotni družini.
Hrvaška dramatičarka Nina Mitrović (1978) je diplomirana dramaturginja in magistra scenaristike (London Film School). Njen bogat dramski opus je prepoznaven v evropskih državah in v ZDA ter obsega več nagrajenih dram, monodram in scenarijev. Za dramo Srečanje je leta 2009 prejela prestižno nagrado Marin Držić, ki jo podeljuje hrvaško ministrstvo za kulturo.